2 Ağustos 2011 Salı

İnternetteki En Ucuz Hostlar

Internet üzerinden ucuz barındırma hizmeti alarak, en ucuz ev veya bir araba satın uzak değildir. Okumak ve ya en ucuz barındırma hizmeti sağlayıcı alamadım neden anlatacağım yapmazdı biliyorum.
"Bazı insanlar freebies gitmek için eğilimindedir, ama onlar bir süpermarketin park sunulan olsaydı ücretsiz yumurta alacaktı? Ben biliyorum".
Zaten uygun fiyatlı olan nedir? İlk başta, sadece fiyat bağlıdır düşünebiliriz. Çoğu zaman, oldukça uzak olduğundan gerçekleştirilmesi sonuna kadar. Internet üzerinden ucuz barındırma hizmeti alarak, en ucuz ev veya bir araba satın uzak değildir. Okumak ve ya en ucuz barındırma hizmeti sağlayıcı alamadım neden anlatacağım yapmazdı biliyorum.
Orada saçma fiyatlar için web barındırma sunan birçok hosting şirketleri vardır. Onlar sadece 5,95 aylık sınırsız her şeyi sunuyoruz. Aynı zamanda global satış, özel eğitimli personel, fiberoptik, tam yedekli cisco ağlar ve bahsediyorlar, ama sonra altyapı, teçhizat ve eğitim için tüm para nasıl alabilirim? Ev sahipliği yapmaktan değil. Onların fiyat etiketi görebilirsiniz.
Bu şirketlerin kendilerini ekonomik olarak imkansız olduğunu kanıtladı vaatlerle unwit kılıyor, aynı zamanda sınırsız bir şey sunmak iddia ederek gerçek bilgi teknoloji reaveal. Gerçek şu ki, hiçbir şey uzayın dışında, sınırsız, ve biz hala emin. Yani, biz sonsuza kadar devam etmek için boşluk kanıtlamak ve bir sabit disk kapağını içinde yakalanan sürece sınırsız olarak böyle bir şey yoktur varsayabiliriz. Bant genişliği ve disk alanı söz konusu olduğunda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder